maandag 8 april 2013

Geloof in je eigen kracht

Mediteren kan op veel verschillende manieren, je kan stilzitten, lopen maar ook schrijven.
Schrijven is voor mij ook een manier van mediteren.
Het helpt me om mijn gedachten te ordenen, nieuwe inzichten te krijgen en rust te vinden.
Schrijven vind ik ook gewoon erg leuk en inspirerend om te doen. Ik experimenteer met kleuren, schrijfvormen en het gebruik van plaatjes en mini-collages.

Afgelopen weekend was druk en ik zocht een moment voor mezelf. Een moment om op te laden en nieuwe energie op te doen. Ik besloot om een mini-collage te maken met als thema "Geloof in je eigen kracht".
Enthousiast begon ik plaatjes uit te zoeken, welke plaatjes spreken me nu aan....na een tijdje scheuren, knippen en kiezen, kwam er een heel ander beeld naar boven dan ik verwacht had.
Een beeld van rust, mediatie en stilte. Een plek voor mezelf waar ik in alle rust kan zijn, energie kan op doen. Precies wat ik nodig had op dat moment. Anders dan ik van plan was!
Geloof in je eigen kracht, geloof in je eigen wijsheid, op een andere manier dan ik verwacht had!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten